Doprava zboží 
Zboží zasíláme mezinárodní spediční firmou General Parcel. Cena dopravy je 220 -450,-Kč(bez DPH) dle váhy dodávaného zboží. O odeslání zásilky Vás budeme informovat odesláním emailové zprávy s uvedením čísla zásilky. V následujících dnech Vám bude zásilka doručena na uvedenou adresu. Vzhledem k faktu, že jde o mezinárodní přepravu, nelze dopředu přesně odhadnout, kolik dnů bude doprava trvat (cca 2-3 pracovní dny). V případě potřeby můžete kontaktovat místní depo spediční firmy General parcel na Slovensku, kde Vám podle čísla zásilky sdělí stav přepravy. Pohyb zásilky můžete také sledovat na www.generalparcel.cz. Číslo zásilky od nás obdržíte prostřednictvím emailové zprávy. 


Ceny zboží s DPH / bez DPH 
V případě, že je objednávající registrovaný plátce DPH na Slovensku, zboží je dodáno za ceny bez DPH. V ostatních případech je zboží dodáno za ceny vč. DPH. Pokud má být dodávka zboží uskutečněna bez DPH, je nezbytně nutné splnit tyto podmínky:
objednávající zákazník musí v registraci na stojany.com uvést své DIČ. Následně bude zboží do nákupního košíku vkládáno za ceny bez DPH. V případě, že políčko DIČ nebude vyplněno, dodávka zboží bude vždy za ceny včetně DPH
Pokud objednávající zákazník vyplní své DIČ při registraci na stojany.com musí nám po provedení objednávky doložit svou registraci u příslušeného finančního úřadu naSlovensku a to zasláním registrace v digitální podobě ze scanneru jako přílohu (GIF, PDF, ...) emailové zprávy zaslané na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pokud nám nebude tato registrace plátce DPH u finančního úřadu na Slovensku zaslána, bude dodávka uskutečněna za ceny s DPH, bez ohledu na zadání DIČ v registraci a nebo bude objednávka zrušena.

Registrace na stojanek.cz
(pro zákazníky, kteří na stojanek.cz nenakupovali a nejsou ještě zaregistrováni) 
Zaregistrujte se na našich stránkách – Registrace. V kolonce stát zvolte "Slovensko". Pokud jste plátce DPH na Slovensku, zadejte své DIČ. Po úspěšném dokončení registrace jste již zároveň přihlášeni. Dobře si zapamatujte své přihlašovací jméno a heslo pro další návštěvu našich stránek.

Výběr zboží a objednání 
Postup objednání zboží již stejný bez ohledu to, zda jde o zákazníka z tuzemska nebo zahraničí . Zboží vyhledáváte a vybíráte v nabídce a vkládáte je do košíku. V případě potřeby postupujte podle instrukcí v nápovědě Jak nakupovat. V katalogu jsou ceny zboží uvedeny vždy v českých korunách (Kč). Na tuto částku bude vystaven  Zálohová faktura. 

Záruční podmínky
Záruční doba je uvedena u každého zboží a je nejméně 24 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží, které se v době záruční lhůty vyskytnou. 
V případě výskytu výrobní vady v záruční lhůtě zašlete email na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. s předmětem zprávy "Žádost o reklamaci EU" a ve zprávě uveďte: 

číslo faktury s prodejem reklamovaného zboží 
název reklamovaného zboží 
podrobný popis závady nebo důvod žádosti o reklamaci 

V odpovědi na tuto zprávu obdržíte pokyny, jak dále postupovat a kam zboží k reklamaci doručit. Maximální lhůta na vyřízení reklamace od dodání zboží na naši adresu je 30 dnů. 
Veškeré reklamace se v ostatních ustanoveních řídí platným reklamačním řádem.